Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 28 juli 2013

God morgon du sköna söndag


En lördag med full rulle avverkade jag igår med en supertrevlig väninna.

Först shopping & fika.

Sen hem och göra oss kvällsvackra.

Ner på stan och tog en runda på flera ställen.

Därefter en god middag, varmrökt lax med nypotatis, på Restaurang Tycho Brahe.

Och till sist avslutades kvällen med att mingla runt och ha kuligt på Hamnfesten.

Träffade en hel del människor som jag inte sett på länge
fick många goda skratt
 och sen var där så klart en del där,
 som jag inte ville skulle få förstöra
min fantastiska kväll,
men de trivdes nog inte i mitt sällskap
för de lämnade stället rätt så direkt.

Det kändes helt okej för mig,
och jag kunde slappna av 
och skratta och festa runt.

Men någon gång skulle bli den första då jag 
skulle springa på min fd.man 
med sin nuvarande flickvän
nu är det problemet ur världen.


Det kändes helt okej!
Känns så jäkla skönt!

HA EN HÄRLIG SÖNDAG 
OCH JAG HOPPAS PÅ 
ETT MYSIGT DOPP
 I BÖLJAN DEN BLÅ!




4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig Lördag :)
    Så fiiint foto!Ha en skön Söndag/Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för komplimangen! ♥
      Det var så skoj!Ha en fin dag! KRAM♥

      Radera
  2. Vilken härlig kväll! Skönt att ha det där mötet avklarat! Kram till dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen en bra kväll för själen och det har varit lite nervigt inför första mötet, men de gick hem så nu är det över....
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥