Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 14 juli 2013

KARNEVALSFINAL


Nästan inte en plats kvar för att lyssna på underbara
Zara Larsson.


"Uncover"
Underbart vackert, ilken röst!
 Hela publiken sjöng med.




SVENSKA AKADEMIEN

Med tusentals människor som njöt
när de avslutade karnevalen i Landskrona!
                           

Anders Nyborg tyckte att jag var lite för gammal
för att stå upp på bänken för att se
så han var bussig och gav mig en 
hjälpande hand.

TACK FÖR EN MYSIG KVÄLL
MINA KÄRA VÄNNER
BÅDE PÅ 
RESTAURANG TYCHO BRAHE, 
I VIMLET
OCH 
ATT VI SÄLLSKAPADE HEM!

                         


4 kommentarer:

  1. så mysigt med karneval!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul och halva stadens invånare var ute och festade! KRAM♥

      Radera
  2. Den fina bild på dig i rosa kläder o utsläppt hår tycker jag att du ska lägga ut på FB <3 Du ser ut som en "ung vacker ursnygg ängel" ;) Hur har du kunnat dölja detta vackra hår så länge?! ;)
    Kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,vackra Diana för alla dina vackra komplimanger. De värmer mitt hjärta och ger mig nytt mod! KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥