Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 18 juli 2013

Kladdkaka & Nahochips & Vin & Kaffe






Det blev en lyckad MINGELKVÄLL med många gäster som minglade och shoppade smycken av Emelie som driver företaget Wanderlust by EMN. Fina handgjorda smycken till riktigt bra priser.
Du når henne här: Wanderlust by EMN Contact: wanderlustbyemn@gmail.com Follow on Instagram: wanderlust_by_emn












Shabby chic-produkterna från Linda som driver presentbutiken HOUSING gick åt som smör i solsken. Det går även bra att beställa via hennes hemsida där det finns en massa mysiga produkter.











Och sen var det då jag,  Mrs Jeanette, som sålde mina tavlor och kläder. Mitt Blogg-galleri hittar du här. Går även bra att mejla mig på jeanette-stahl@hotmail.com.













Gulliga My, en nöjd och glad kund!

VÄLKOMNA I KVÄLL
PÅ SLUTREA
18/7
ÖPPET
17.00-22.00

PÅFYLLT MED NYA KLÄDER,
VÄSKOR, SMYCKEN 
&
INREDNINGSDETALJER.

SALPETERGATAN 7
LANDSKRONA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥