Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 24 juli 2013

LIFE IS LIFE



Den  24/7 idag och Moder Natur bjuder på ännu en riktigt varm och gosig dag och då blir det kul att umgås med släkt och vänner på stranden.

Den 24/7 idag och då återstår en vecka till det är dags att starta om och skapa ett nytt liv. Flyttar till en härlig lägenhet två gator norrut. Är så lycklig över att jag kan få lov att bo kvar i samma lugna kvarter. Ser verkligen fram emot att få inreda min lägenhet.

Så hela hösten kommer att spenderas med pack och flytt från mitt underbara hus som jag har haft förmånen att få bo i under 22 härliga och njutningsfulla år. Men nu är jag redo för förändringar och att skapa mig ett nytt kul och innehållsrikt liv.

Även om jag fortfarande är skör känner jag att envisheten som jag alltid kommer långt med, är tillbaka, och styrkan har återvänt och det är hög tid för mig att ge mig en chans att blomma ut och hitta min plats här i livet.






6 kommentarer:

  1. Så härligt att du fått lite glöd tillbaka. Lycka till med flytt och den nya lägenheten. Behöver du hjälp, hör av dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, söta Mia! Du är så omtänksam! Jag lovar! KRAM♥

      Radera
  2. Ingrid Leppänenjuli 24, 2013

    Såå härligt att läsa! Jag är övertygad om att du kommer få det bra i din lilla lägenhet, ljuvligt att få vara kvar där du trivs. Tror dock att det är nyttigt att skapa något nytt eget för att komma vidare. Jag önskar dig allt gott! Stor kram!

    På fredag är det dags att få ge bort din fina målning till brudparet! På så sätt är DU med oss alla! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina Ingrid! Jag hoppas du kommer på en fika en dag och ser hur jag bor!
      Lycka till på bröllopet och det är så kul att få finnas med ER! KRAM♥

      Radera
  3. Så härligt att hör, blir glad för din skull <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,kära Anonym! Så gulligt av dig!KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥