Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 30 juli 2013

Lyser av lycka


Helgen som har gott har varit alldeles underbar och kanske är det därför som det lyser små stjärnor i mina ögon. De får symbolisera den lycka jag känner nu. 


Jag är totalt förälskad i sommar-halvåret. Njuter för fullt av alla varma och soliga dagar och ju mer kvavt det är, desto bättre. Då måste jag svalka mig i havet flera gånger om och jag älskar att bada. 

De allra bästa dagarna är när min badkompis Nellie är där och hon vill åka rutschkana i havet och kladda med lera och leta snäckor. Det är riktigt sommarkuligt!


MIN GUDSON LINUS OCH SÖTA NELLIE
TAR ETT KVÄLLSDOPP











4 kommentarer:

  1. Underbart & här är jag likadan hihi
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så kul att höra! Då lyse vi av lycka tillsammans!
      Kram,kära Fru Eriksson♥

      Radera
  2. Så härligt att höra ♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥