Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 4 juli 2013

SLÄKTMYS


Helsingborg är min vackra födelsestad och igår var jag och min pappa, min farbror och min faster på en underbar promenad runt i kvarteret där jag växte upp och lekte. Vi gick förbi min skola, Slottvångsskolan, och i den vackra Slotthagsparken bakom Kärnan. 

Sen bjöd pappa oss på en god lunch nere i stan vid Mariakyrkan på ett trevligt ställe, Hjalmars Kök & restaurang. Njöt i fulla drag av en god salladstallrik med fantastiskt nybakat bröd och riktigt underbar kålpudding.

En underbar nostalgitripp som håller mitt humör på topp en längre tid!!!! 












2 kommentarer:

  1. Härligt & otroligt vackert/Kramar Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en alldeles underbar dag. Skönt att bara vara och njuta av vackra vyer.
      KRAM, kära Annmi!♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥