Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 7 juli 2013

SOMMARTÄVLING




TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!






NU ÄR DET DAGS FÖR EN NY TÄVLING!

På sommaren är det extra kul med lite färg och att kunna piffa till sin outfit med ett vackert smycke.


Hälsar varmt välkommen till tävlingens sponsor:


Företaget drivs av en ung kreativ Landskrona-tjej.

Var med och tävla om vackra armband:

NUMMER. 1

NUMMER 2 

 NUMMER 3

NUMMER 4

NUMMER 5

TÄVLINGSREGLER:

1. Gilla Wanderlust by EMN på Facebook HÄR!
2. Skriv vilket armband du helst skulle vilja vinna!
3. Skriv ditt namn och mejladress.
4. Dela inlägget på Facebook

TÄVLINGEN AVSLUTAS
SÖNDAGEN DEN 14/7
KL. 18.00

LYCKA TILL!


EMELIE NILSSON







32 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är med :) Armband nr 2 vill jag vinna :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Självklart vill jag vara med och väljer armband nr 2! Gillar/delar vidare till
    min Fb -sida (Renate Wretefelt).

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag är med såklart!
    gillar sidan har delat och hoppas på nr 2 om jag vinner :)
    annica la sundström

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag vill gärna vara med i din tävling. Armband nummer 5 gillar jag mest och jag vill gärna vinna det. Men jag tackar naturligtvis inte nej de andra om jag skulle vinna något av dem i stället... ;-) Har gillat & delat.

    Ha en underbar dag i solen!

    forsell.katarina@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jenny Thorselljuli 08, 2013

    Hej!

    Gillar på FB och delar inlägget här:

    https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/141832956017104

    Tycker hemskt mycket om armband nummer 4 :)

    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  6. Hej!
    jag är gärna med! Gillat dins ida och delat tävlingen på min fb, Gabriella Ekdahl från Uppsala.
    Jag önskar mig nr 1 !
    /Gabriella
    mail: pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar om nr 5! Det är jättefint! Solens färger!
    67camilla@bredband.net
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. armband Nr1 gillar jag och skulle vilja vinna. Dom andra var också snygga .har ej skaffat
    FBoch kommer inte göra det så jag kan ej dela m.m. hoppas man kan ha tur ändå kram.
    anneli.ask.hansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag gillar nr 1 allra bäst till solbränna men det var svårt att välja.
    Gillar och delar på min FB
    i.ronnlid@gmail.com
    Mvh
    Gerdan

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag vill supergärna vara med! Jag kan inte se mer än bilderna på de två första armbanden, de andra bilderna går inte visas, men jag tycker att nr 2 var jätte snyggt, så jag väljer det ändå!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat och delat tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/361684397268393

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmai.com

    SvaraRadera
  11. LYCKA TILL!♥ och tack för din hjälp! Nu har jag uppdaterat bilderna så vill du välja om så Var Så God!

    SvaraRadera
  12. Cecilia Sjögren
    Vill så klart vinna detta fina....NR 1. Grönt är bara jag !!!! Kram
    Sluta gilla · · den 8 juli kl. 22:00

    SvaraRadera
  13. Jättefina smycken!
    Nr 1
    Skulle sitta så snyggt på min handled!
    Gillar, delar och hoppas på tur!
    Kram Camilla
    millabergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Har gillat och delat på facebook
    http://www.facebook.com/miriam.axelsson.9/posts/506289046110597

    Oh, jag skulle verkligen vilja vinna armbandet nr 1. Det var verkligen min afärger! :)

    Så nu hoppas jag på tur! :)
    Ha´en underbar sommarkväll!
    //Miriam

    miriamaxelsson(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Känner mig som ett barn i godisaffären,
    så fina färger/armband, så svårt att välja..
    Men orange är min absoluta favoritfärg,
    så nr 5 skulle göra mig väldigt glad!
    Gillat/delat på fb..
    Ha det så fint önskar Marie L-M

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Helen Nilssonjuli 14, 2013

    Gillat o delat!!
    Armband nr 2
    helen-nilsson@bredband.net
    Håller tummarna-:)

    Kram Helen

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vinna nr 1
    petra.persson@brftornet.se

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥