Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 8 augusti 2013

Kärlek utan kyssar

Den här muggen skulle passa mig perfekt eftersom jag är en kaffeälskare!


Muggen är textad av Linda
som är fantastiskt kreativ och tillverkar
många personliga gåvor i sin butik HOUSING.
Men de finns också att köpa i hennes
Webb-shop:


De här fina inredningsdetaljerna ska få pryda mitt
nya hem!

Tre fina lyktor med hjärtan som jag älskar
i olika storlekar.

och


en nyckelhållare så jag kan hålla reda på min cykelnyckel...




2 kommentarer:

  1. Åh,så fin lykta & vilken cool kaffemugg :)
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Det är en fantastisk butik i Landskrona och ägarinnan är alldeles underbar! Hon har en webbshop också: http://mjhousing.se/
    KRAM♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥