Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 11 augusti 2013

KLUDDAR NER TAVLOR & MIG SJÄLV


NU HAR JAG HAFT TUR OCH FÅ TAG PÅ NYA MÅLARDUKAR OCH KAN MÅLA FLER HJÄRTAN. 

ALLA ÄR SJÄLVKLART UNIKA.

 DU KAN SJÄLV BESTÄMMA BAKGRUNDS-FÄRG OCH FÄRG PÅ HJÄRTAT. 

FÖR ATT PRISA DEN VACKRA SOMMAREN & KÄRLEKEN TAR JAG NU UPP BESTÄLLNINGAR OCH ERBJUDER 50% LÄGRE PRIS!

750 SEK

SKRIV EN KOMMENTAR ELLER MEJLA MIG PÅ
 jeanette-stahl@hotmail.com
OM DU ÄR INTRESSERAD.

ELLER KONTAKTA MIG PÅ 

OBS: KÖPAREN STÅR FÖR FRAKTEN!
UTANFÖR LANDSKRONA

LITE SUDDIG BILD! FINNS OCKSÅ HÄR!

 SPLIT HEART      
      1500 SEK
För att våga älska eller tycka om någon måste du vara beredd att dela ditt hjärta.
Med din älskade, ditt barn, ditt djur eller din vän.
SYMBOLISERAS MED ÄNGLALIKNANDE VINGAR.
80x80 cm
HJÄRTAT BYGGER JAG UPP MED SPATELMASSA!

KRAM
MRS.JEANETTE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥