Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 26 augusti 2013

MINA GRATULATIONER TILL...

TÄVLING FÖR ATT PRISA DEN FINA SOMMAREN



TÄVLING


VAR MED OCH TÄVLA

OM

EN TAVLA FRÅN MITT

BLOGG-GALLERI

     Midsommarnattsdröm
1000 SEK

Denna natt tillkommer många nya liv eller drömmar om kärlek.
70x50cm

EGENTLIGEN VAR DET BARA EN SOM SVARADE HELT RÄTT OCH DET VAR CAMILLA OCH RENATE, EMELIE, VAR FÖRETAGAREN SOM HADE TILLVERKAT SMYCKET... 

MEN JAG BER ATT FÅ SKRIVA:


GRATTIS HELEN!

helen-nilsson@bredband.net

HÖR AV DIG TILL MIG PÅ

MIN MEJL:

jeanette-stahl@hotmail.com

TILL ER ANDRA ÖNSKAR JAG BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG! SNART TÄVLAR VI IGEN.

MRS.JEANETTE


2 kommentarer:

  1. om det nu var en som svarade rätt är det inte hon som ska vinna då?

    SvaraRadera
  2. **Grattis** till vinnaren av den fantastiska vackra tavlan...
    Jag är "avvis" på dig!

    /Kramar Annmi

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥