Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 4 augusti 2013

Salta tjejer & Salta bad

Tänk så skiftande en dag kan vara. Efter en superstressig morgon och förmiddag där jag vill passa på att TACKA SAMTLIGA FÖR ALL HJÄLP OCH ALLT STÖD, så fortsatte min dag i "relaxandets"tecken.


 Mys på stranden!



Middag på Restaurang 
Tycho Brahe.

Världens godaste pasta och vitlöksbröd!




EN STOR STARK PEPSI.



FEST PÅ HAMNKROGEN I BORSTAHUSEN.



SEN GAV JAG UPP OCH ÅKTE HEM
NÄR MINA PARTYVÄNNER 
DROG TILL HELSINGBORG
FÖR MER PARTAJANDE.

TACK TILL ER, LINDA & CAMILLA 
FÖR EN MYSIG KVÄLL!





6 kommentarer:

  1. Så härligt,mysigt & gottit :)
    Ha en gooer relaxdag/Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en superfin dag! Ha en finfin vecka!
      KRAM♥

      Radera
  2. Såg väldigt gott ut!
    Hoppas att allt är toppen med dig!
    Kram Maya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så mysigt och gott! Tack fr din omtanke! Det går sakta men säkert på rätt håll!
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥