Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 15 augusti 2013

TÄVLING FÖR ATT PRISA DEN FINA SOMMAREN

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

TÄVLING


VAR MED OCH TÄVLA

OM

EN TAVLA FRÅN MITT

BLOGG-GALLERI

     Midsommarnattsdröm
1000 SEK

Denna natt tillkommer många nya liv eller drömmar om kärlek.
70x50cm


TÄVLINGSREGLER:

1. BESVARA FÖLJANDE FRÅGA: 

VAD HETER MRS.JEANETTE I VERKLIGHETEN?

2. DELA INLÄGGET PÅ FACEBOOK.

3.SKRIV DITT NAMN/MEJLADRESS.


TÄVLINGEN AVSLUTAS 

SÖNDAG 25/8 KL. 18.00!


LYCKA TILL!






32 kommentarer:

  1. Wow...Riktigt snygg tavla är tyvärr inte på Fb :(
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. DU SOM ÄR SÅ GULLIG OCH FÖLJER MIN BLOGG OCH KOMMENTERAR SÅ OFTA FÅR JÄTTEGÄRNA VARA MED ÄNDÅ!
      KRAM♥

      Radera
    2. Naw,så gullig du är...
      Svaret är Jeanette Ståhl :)

      Om jag skulle ha turen att vinna denna fantastiskt vackra tavla skulle den få hänga vid vår Tv /Kramar Annmi

      Radera
    3. Oj...min mail är
      annmi.eriksson@hotmail.com

      "Sorry" för att jag glömde!

      Radera
  2. svar:Jeanette Ståhl :) Gillar o delar på fb och hoppas på turen att vinna denna vackra tavla. mvh anette nordin.

    SvaraRadera
  3. Men oj så fin, vad duktig du är!
    Vill jättegärna vara med..
    Svar: Jeanette Ståhl

    Och tavlan är såå välkommen hem till
    mig, där den kan få lysa upp min
    "murriga" lägenhet..

    Ha det så fint/ Marie l-m

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jätteläcker tavla! Jag är med. Svar: Jeanette Ståhl är ditt namn. Har delat tävlingen offentligt på min FB under mitt namn Jenny Steen-Johansson, jennysteen@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hejsan mitt svar är Jeanette Ståhl
    och min mailadress är tjejen_1968@hotmail.com
    Tavlan är ju verkligen vacker fin och tilltalande, när jag såg den för att en vän hade delat var saken klar, jag ska vara med att tävla absolut =)
    Ha en fin fredag och helg mvh Bea

    SvaraRadera
  6. Jag är med :)
    Du heter Jeanette Ståhl :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Trevlig Helg / kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  7. Jag är med :-)
    Frågan: Jeanette Ståhl
    Delat på Facebook i namnet Elisabet Andersson, offentligt.
    Drömmer om denna underbara tavla :-)
    / Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. hej
    jag vill gärna vara med och tävla
    ditt riktiga namn är Jeanette Ståhl
    Hoppas på tur
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hallå!
    Mitt svar . Jeanette Ståhl
    Har delat vidare offentligt via min FB sida https://www.facebook.com/annika.hjartstrom.1
    så nu håller även jag mina tummar ;-)

    min mailadress. ibeck@spray.se

    ha en underbar vecka
    // " Nickan" Annika Hjärtström

    SvaraRadera
  10. Såklart vill jag vara med om att tävla om denna vackra tavla. Ditt namn är Jeanette Sthål.Kram Åsa Fält. falt.asa@bredband.net

    SvaraRadera
  11. Jeanette Ståhl

    SvaraRadera
    Svar
    1. glömde min mail: helen-nilsson@bredband.net
      Kram Helen

      Radera
  12. Jag vill gärna vara med och tävla! Du heter Marie Jeanette Ståhl!
    67camilla@bredband.net
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med i utlottningen av denna underbara tävla :)
    Ditt riktiga namn är Jeanette Ståhl
    Delar/ Länkar tävlingen på min fb sida offentligt: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200658124791473
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med i tävlingen, delar/gillar till min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    Ditt riktiga namn är Jeanette Ståhl. Någonstans surrar det i mitt huvud att du heter Emelie stod så på visitkortet då jag vann ett fint armband hos dig.

    Tavlan är helt underbar! Drömmar kan bli sanna!

    Trevlig söndag/kram Renate

    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥