Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 15 augusti 2013

Turen på min sida

God morgon!


I dag har jag lite mer gynnsamt väder att fortsätta mitt flyttprojekt som sakta men säkert kommer att pågå en bit in på hösten. Jag har en del blommor som ska planteras om och då är känslan underbar att regnet dragit förbi och solen har hittat tillbaka.

Så nu kör jag på idag! Så kul att inreda min nya lya. Ska ta ett och annat foto idag så ni förstå att jag kommer att trivas. Men först ska jag söka organisera lite mer i i min flyttröra.

HA EN FINFIN DAG!


2 kommentarer:

  1. Så mysigt att inreda din nya lya :)
    Hoppas vi får gå "husesyn" sen hihi /Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att det kommer bilder men just nu är det röra överallt! KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥