Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 27 oktober 2013

Jeanette Ståhl shared an Instagram photo with you

Hej!

Jeanette Ståhl just shared an Instagram photo with you:


view full image

"Hjärtligt välkomna på en fika och utförsäljning av lampor till 50% rabatt! Visningen är öppen i min lya idag mellan10,00-14.00! Repslagargatan 23 Nu finns hjärtelampan i rotting i fler färger. Det vita tänker jag dekorera med brandsäker mossa och något silvrigt till advent. Pris 600:- Nu 300:-"

Thanks,
The Instagram Team

2 kommentarer:

  1. Riktigt vackra hjärtanlampor <3
    Hoppas det kommer många besökare på din visning/Kram

    SvaraRadera
  2. Fin blogg å hoppas på att du haft en bra helg!
    Om du har lust får du gärna kolla in hos mig.

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥