Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 20 oktober 2013

MITT RESULTAT



ETT ÅR EFTER MIN FAMILJ SPLITTRADES UPPLEVER JAG MIG SJÄLV SOM:

STARKARE,  ÄNNU MER ÖDMJUK OCH INTE SÅ IN I HELVETES GODTROGEN. 

BLIVIT OTROLIGT SÄKER PÅ ATT DÅ DET HÄNDER ALLVARLIGA LIVSKRISER SÅ TJÄNAR JAG MER PÅ ATT VARA ÖPPEN ÄN ATT FÖRSÖKA TYSTA NER DET ELLER UNDGÅ ANDRA MÄNNISKOR. TOTALT LÖNLÖST AGERANDE DÅ MÄNNISKOR GLÖMMER INTE BORT DET ÄNDÅ OCH DÅ ÄR DET BÄTTRE ATT BERÄTTA SJÄLV FÖRST.

TAR INTE LÄNGRE FÖR GIVET ATT KÄRA MÄNNISKOR ÄR DET PÅ INSIDAN BARA FÖR ATT MÅNGA TYCKER ATT DE ÄR DET PÅ UTSIDAN. DET HAR VÄL MEDFÖRT ATT JAG TYVÄRR HAR SVÅRT ATT KÄNNA TILLIT TILL JUST KVINNOR OCH VÅGA HJÄLPA ELLER ANFÖRTRO MIG FÖR DEM.

MEN JAG TÄNKER FORTSÄTTA ATT VARA SNÄLL MOT DE SOM FÖRTJÄNAR DET OCH VAD DET GÄLLER DE ANDRA SÅ TROR JAG TILL 100% PÅ KARMA.


VISST ÅNGRAR JAG EN HEL DEL SOM HÄNT UNDER ÅRET MEN BARA PRECIS DET SOM JAG HAR STÄLLT TILL MED FÖR MINA NUVARANDE NÄRA OCH KÄRA. DET ANDRA HAR BARA STÄRKT MITT SEDAN TIDIGARE DÅLIGA SJÄLVFÖRTROENDE OCH FÅTT MIG ATT FÖRSTÅ ATT JAG DEFINITIVT INTE ÄR VARKEN RÄDD FÖR PROBLEM OCH KONFLIKTER UTAN HAR ERHÅLLIT MER KURAGE.

 NU BACKAR JAG INTE UNDAN FÖR NÅGON MER OCH JAG GODTAR INTE ATT BLI RESPEKTLÖST BEHANDLAD AV NÅGON. FÖR ÄVEN OM MIN KROPPSVOLYM HAR MINSKAT AVSEVÄRT SÅ HAR MIN INTELLIGENSNIVÅ FÖRR ÖKAT. 

SJÄLVKLART ÖNSKAR JAG INGEN ATT GÅ IGENOM EN LIVSKRIS MEN SKÖTER MAN BARA SIG, ÄR FORTSATT TROGEN DE MAN ÄLSKAR SÅ FINNS DET POSITIVA FÖRDELAR SÅSOM ATT JAG BLIVIT KLOKARE OCH FÅTT MYCKET MER SKINN PÅ NÄSAN. SAMT VERKLIGEN FÖRSTÅTT VAD SOM GER MIG LYCKA OCH GLÄDJE I LIVET. ÄLSKAR FORTFARANDE ATT TA HAND OM MÄNNISKOR MEN HAR OCKSÅ FÖRSTÅTT ATT JAG ÄR OCKSÅ VÄRD EN HEL DEL OMSORG OCH OMTANKE.




2 kommentarer:

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥