Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 30 oktober 2013

Strävan

Känner mig fortfarande vilsen, påpassad och som om jag vore på rymmen. Men jag älskar min nya LYA och strävar varje dag efter att kunna känna kärlek till mitt NYA liv.


Resan är lång men jag känner i mitt hjärta
att jag vill ta mig upp
över
YTAN!


Saknar mitt uterum nu när hösten och stormarna hälsar på 
hos mig på tredje våningen.

Men före stormen fick en hel del av mina
älskade blommor flytta in 
i en stor tvättkorg.

Och det funkar det också.

Vet att allt kommer att ordna sig till sist
för det är inte första gången i mitt liv
som någon har skuggat
mitt
och då har jag 
fått reda på hur 
STARK
jag är 
och det
är inte 
alla som vågar
se
 sin 
egen 
SANNING
i
 vitögat
och få
uppleva 
att 
STYRKAN
gror
då det
är det enda
val du
HAR.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥