Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 21 november 2013

49 ÄR HELT OKEJ FÖR MIG


Kom på denna morgon att jag faktiskt lurat alla läsare i en dryg veckas tid. Jag är ju inte längre en 48-årig halvnormal kvinna utan 49. Jag trivs med det. Tycker faktiskt att det ska bli riktigt skönt att bli 50 år 2014 för då slipper man få alla jobbiga frågor om kriser och nojjor. Har faktiskt varit förskonad hela livet och sluppit ålderskriser. Jag ät trygg i mig själv med att vara 49 så länge jag bara får vara halvnormal och mig själv till 100%.

Vill passa på och tacka för all uppvaktning på min födelsedag! Det värmer mitt hjärta!



Fick tre underbara kort av min vän, Stina,
som ska vara självporträtt av mig 
&
ett kärt bevis på vår vänskapsrelation.

Nu har jag gjort en tavla av dessa!

Älskar din humor, Stina Nyborg!



Här är jag och visst ser jag likheten
förr utom de där runda fasta sakerna
som så vackert kikar ut under mitt hjärta
de har verkligen förändrats under året som gått... hihi


En härlig bild från vår träff och som tur är så sitter jag till vänster
så jag visar inte behagen på alla bilderna.



Ett vackert budskap till mig
och 
jag kämpar varje sekund
för att efterleva det!


TACK, FINA DU
ALL KÄRLEK
TILL 
DIG 
OCH 
DIN FINA 
FAMILJ! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥