Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 10 november 2013

Full rulle

Visning av lampor som är till utförsäljning till 50% av ord. priser har förgyllt denna söndag. Sen följde jag sonens hockeymatch på internet och jublade då de vann överlägset och sonen nätade två gånger. En riktig mysig innedag med tända ljus och många goa fikor med kunderna!

Det går bra att köpa lampor även om man inte bor i Landskrona men då tillkommer frakt.

Kommande vecka är jag hemma mycket och visar gärna lampor för dig om du är intresserad. Det finns ett album med en del av utbudet här: UTFÖRSÄLJNING 50% RABATT

Mobil: 0729626790

DAGENS FAVORIT:

Vitmålad lampa i materialet waterhydra som även finns i naturfärgad, med fot i svart trä.
Finns i tre olika höjder:
50 cm Natur: 200:- Vit: 225.-
35cm Natur: 175:- Vit: 200.-
20cm Natur: 150:- Vit: 175:-

Set med alla tre storlekarna:
Natur 400:-
Vita: 500:-



Dundermysigt ljus!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥