Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 29 november 2013

Rabatt.se

Ännu är det några timmar kvar på "Black Friday" och om julklappslistorna är klara så passa på att shoppa före midnatt. Den här idén kommer från USA och påminner om en mellandagsrea med skyhöga rabatter, men som bara pågår i en dag.

Vill du snabbt och enkelt ta reda på olika erbjudande och rabatter online så klicka in på:



och tjäna en slant.

Jag tänker köpa en matta till mig själv i julklapp för det har tomten godkänt på min önskelista och den tänker jag beställa på 


för jag hittade en erbjudandekod med 50% rabatt på dyraste varan och fri frakt. Nu återstår bara problemet med att bestämma mig för vilken färg jag ska ha. Men ännu har jag 4 timmar på mig...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥