Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 28 december 2013

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST


I år har jag firat en annorlunda jul. Jag har inte varit hemma som jag brukar vara. Jag har firat julafton på juldagen, Jag har gått upp mitt i natten, kändes det som, fast att det var tidig juldagsmorgon och gått i kyrkan. Jag njöt av de vackra julsångerna och alla de levande ljusen. Jag har dock inte en aning om vad prästen pratade om för jag hade fullt sjå med att beundra den vackra kyrkan, Jag har ätit kalkon, roast potatoes, brysselkål med rostade mandlar, pigs in blanket och tranbärssås. Jag har ätit en riktigt oätlig efterrätt i form av en pudding med brandy på och det var nästan så oaptitligt så jag kunde faktiskt ätit en sked risgrynsgröt istället, även om det är något av det värsta jag vet. Jag har haft en mysig men för mig väldigt annorlunda jul och jag vet nu med säkerhet att jag uppskattar våra svenska jultraditioner till fullo.

Jag lyckades hitta en liten fransk lilja i kyrkan som jag var tvungen att ta en bild på.
Jag tror faktiskt att jag är besatt av franska liljor!!!


Jag har gjort en vän lycklig som slapp att fira jul i ensamhet 
och det värmer mitt hjärta
att se honom så glad.

God fortsättning 
&
var rädda om varandra!

"SANN KÄRLEK ÄR SOM EN
CIRKEL
OCH
CIRKELN HAR INGET SLUT!"








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥