Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 11 december 2013

MY OWN SOLDIER...


Jag är en människa som inte har några som helst problem med att vara ensam då jag faktiskt ibland har det riktigt mysigt med mig själv. Eftersom jag varje dag strider mot mina smärtor så har jag ofta ett behov av tystnad och det är ju enklast att genomföra i sin ensamhet då det ännu inte är så illa att jag går runt och pratar med mig själv.

Men det finns de som jag saknar. Mest saknar jag de som jag inte får lov att blogga om. Katten Prinsen är en annan i mitt hjärta som jag också tänker på varje dag och hade så gärna myst med honom en stund.

Endast tre timmar bort finns någon som har kommit att betyda mycket för mig och som jag hoppas på att snart få åka och träffa igen.


Kanske behöver jag vara ensam och min egen soldat ett tag till. En annan sak som jag också har kommit på är att när livet leker nynnar jag ofta med då jag hör en låt och funderar inte så ofta på textens innebörd, men när jag är ledsen då fastnar vartenda ord och många går rakt in i mitt hjärta. Musik kan vara läkande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥