Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 13 december 2013

TÄVLING FORLIFE


IDAG FIRAS DET LUCIA PÅ MÅNGA HÅLL OCH JAG TÄNKTE ATT HÄR PÅ BLOGGEN SKA VI FIRA MED EN TÄVLING.

JAG FICK ETT URGULLIGT MEJL AV EN TJEJ SOM HETER LOTTA. HON ARBETAR MED PROJEKTET ForLife SOM SAMLAR IN PENGAR SOM OAVKORTAT GÅR TILL CANCERFONDEN.

ForLife HAR SOM GRUNDIDÉ ATT SÄLJA ENKLA & SMÅ MEN ANVÄNDBARA PRODUKTER. FÖRSÄLNINGEN SKER VIA DERAS WEBB-SHOP MEN ÄVEN VID STÖRRE EVENT. INSAMLINGEN GÅR ATT FÖLJA PÅ DERAS HEMSIDA.



Ett perfekt julklappstips om man exempelvis ska spela tärning
om julklapparna, då de klär både en man eller kvinna.

TÄVLING
ForLife sponsrar med 
2 stycken mobilskal
i skyddande silikon.



TÄVLINGSREGLER:

1. Gilla ForLife på Facebook HÄR!
2. Besvara följande fråga: 
    Hur mycket kostar ett armband i webb-shopen?
3. Ange namn eller mejladress samt vilket skal du önskar vinna!
4. Hjälp gärna till att värna om livet genom att dela tävlingen på     Facebook! FRIVILLIGT!

LYCKA TILL!



TÄVLINGEN AVSLUTAS
FREDAGEN DEN 20/12 KL.18.00



2 kommentarer:

  1. hej
    vill självklart vara med och delar sidan vidare på fejjan
    1. det kostar 100kr
    2. önskar skal Forlife iphone 5
    mvh Titti

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥