Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 16 januari 2014

ANNORLUNDA


BILD LÅNAD FRÅN FACEBOOK. TOMAS GUSTAFSSON.


Precis så känner jag och har känt ända sedan jag var 

barn. Kan inte räkna gångerna då jag har försökt att 

klura ut hur man gör för att vara LIKADAN. Men just 

nu när jag bygger upp mitt nya jag. så stärker dessa 

ord mig så otroligt mycket, för vem fasicken vill vara 

likadan när man kan vara lite annorlunda och själv 

skratta åt vad man ställer till med, haha!...


ÄR DET LYCKA ATT BO I ETT VISST OMRÅDE?


 ÄR DET 

LYCKA ATT HA SAMMA ELLER BÄTTRE BIL ÄN 

GRANNEN ELLER ARBETSKAMRATERNA?



ÄR DET LYCKA ATT UMGÅS MED PERSONER SOM 

EGENTLIGEN INTE GILLAR FOLK SOM ÄR 

ANNORLUNDA ELLER BRYR SIG OM VARANDRA, MEN 

DE HAR STATUS, FÖR ATT DE ALLA ÄR LIKADANA??


JAG TROR JAG FINNER MIN LYCKA I ATT TA MIG AN 

HELA VÄRLDEN OCH UPPTÄCKA EN HEL MASSA 

ANNORLUNDA...

KRAM!

MRS.JEANETTE














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥