Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 5 januari 2014

Digster på Spotify

Har kommit underfund med att jag gillar Housemusik och de olika formerna av musik i Digster på Spotify. Hela tiden addas nya låtar på de olika listorna. Mysigt att kunna välja och lyssna på en lång rad av svenska låtar om man känner för det exempelvis. Rekommenderar varmt Digster på Spotify då jag är en Buzzador!
Buzzador

Det finns bland annat:

  • Digster Dancefloor
  • Digster Hits 
  • Digster Christmas
  • Digster Fresh mfl.
Skönt att kunna lyssna på musik som passar in efter dagens humör och perfekta att ha i lurarna i öronen då den vanliga träningspromenaden genomförs eller som sällskap i hemmet, så blir det kuligare att städa!!!

MYS OCH NJUT!

1 kommentar:

  1. Hej! Har nu spenderat halva dagen på att läsa din blogg. Jag rekommenderar starkt att du läser Echart Tolles böcker. Börja med boken "Lev livet fullt ut".

    Ditt största problem kan egentligen vara väldigt litet. Allt ligger på dig, hur du ska se på saker. Jag önskar dig allt gott.

    /En fd elev

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥