Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 11 januari 2014

En vacker känsla i kroppen

Ett utav mina favoritcitat på min profilsida på Facebook är:


Veckan som gått har varit otroligt fantastisk och underbar. Jag har så gott jag har kunnat spenderat en hel del tid hos en gullig vän och varit till hennes hjälp för att hon skulle hinna med att förverkliga en dröm eller uppnå ett mål. Mitt hjärta slår lugnt och tryggt ikväll och jag njuter till fullo av att ha varit behövd, av någon som accepterar mig som jag är och låter mig hjälpa till i den takt som jag kan. Tack kära du som är en strålande all-konstnär och kramar till dig och din makalöst mysiga familj! 



2 kommentarer:

  1. Det är en känsla som fler borde få upptäcka...att känna sig behövd gör att vi växer som människor. Sov gott inatt!

    SvaraRadera
  2. Tack, kära du! Det har du så rätt i! Många kramar! ♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥