Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 27 januari 2014

EN VARDAG PÅ GLID





KÖRT OMKULL MED CYKELN OCH NÄR JAG SEN GÅR ISTÄLLET SÅ HALKAR JAG OCH TRILLAR PÅ TROTTOAREN I STAN. 








LITE SMÅTT MÖRBULTAD OCH HÄRLIGT TRÖTT EFTER HA FIXAT MED NÅGRA NYA TAVLOR, LÄMNAR JAG RÖRAN 


OCH INTAR SOFFAN OCH HOPPAS PÅ TV-MYS OCH EN GOD KVÄLLSMATSTALLRIK SOM REDAN STÅR SERVERAD. 



KANSKE BORDE KÖPA BRODDAR MEN DET ÄR JU HELT KLART PENSIOVARNING PÅ DET OCH JAG ÄR JU BARA 49...



3 kommentarer:

  1. Ibland måste man bara vara smart! Har dubbel uppsättning av broddar. Ett par på jobb (om det skulle bli halt under dagen) och ett par hemma. Superbra uppfinning! 😍

    SvaraRadera
  2. Och såååå gammal är jag inte (än)! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det, Katarina och du kan tro att jag hade önskat att jag hade broddar på både skorna och cykeln idag! Efterklok...
      Många kramar till Dig! ♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥