Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 29 januari 2014

Fixar inte

att ta in för mycket intryck! Men att läsa och försöka memorera de här omtänksamma och superba meddelandena, i högerspalten är något jag försöker om och om igen...

Tack min fina vän för de kloka och underbart söta meddelandena. Tack också för den krävande och sorgliga stund vi upplevde tillsammans i tisdags. Men så här i efter hand känns det så varmt i mitt hjärta att det var just Du & jag som hand i hand visade vår vördnad för någon som vi gillade och som lämnat oss. Samt att vi visade de som finns kvar stöd och respekt. Många tårar... fast ändå så vackert! Tack för att du finns och är ärlig emot mig!
Finaste Jeanette. Jag vill bara säga mitt hjärtats mening till dig. Jag vet att du kanske inte kan ta det till dig. Men ta fram detta mail lite då och då och påminn dig själv om...
1. Du är en fantastisk kvinna. 2. Du är vacker. 3. Du är smart. 4. Du har integritet. 5. Du är mysig att umgås med. 6. Du är ärlig och hymlar inte med sanningen. 7. Du är känslig. 8. Du är unik.
Jag kan fortsätta rabbla upp en massa bra saker om dig. Jag vet också att du inte tar in dem så länge det är kaos i din hjärna.
Jag vill nog mest berätta för dig att du är en mycket fin person som jag tycker mycket om.
Jag håller tummarna på att du lär känna dig själv och att du kommer att trivas med den du är. För du är så himla bra som du är.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥