Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 25 januari 2014

Lilla lyckliga jag



Startade lördagsmorgonen med en iskall träningspromenad
trots dubbla träningskläder, var jag stelfrusen från föttterna upp till min vad.

Efter en värmande dusch i värmeljusens sken
unnade jag mig en "spa-stund" och blev mjuk och len.

Sen var det dags att ut på cykeln fara
kylan gjorde att jag egentligen hemma ville vara.

Men det var väl inget att utstå
när man några sociala och mysiga timmar, helt gratis kan få.

Har bland vackra hjärtan och änglavingar svävat rundEr
gosiga skratt med mysiga kunder,

Hoppas att ägarinnan på HOUSING
inte byter ut mitt namn till MRS. KAOSING?

Sen ut i kylan och hemåt igen fara
på med myskläder, mysa och bara vara.

Lilla lyckliga jag kan nog mer än jag tror mig vara och klara
nu ska min hjärna bara acceptera och för mitt hjärta detta förklara.

Denna dag och många många fler ska jag i minnet bevara!

Canvastavla "Jag ger dig..." med belysning 40x40cm

Pris: 495 kr finns att beställa HÄR



2 kommentarer:

  1. Det finns inga ord som rättvist kan beskriva vad det betyder för mig att du vill spendera en hel dag med mig och butiken <3 tack finaste du för allt du gör och all energi du sprider. Tack för att du finns för mig <3tack för att jag får vara en del av ditt liv...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nöjet är helt på min sida! Du är en fantastisk människa som jag känner mig så trygg med och jag vet att vår vänskap kommer att vara för evigt! ♥ Tack, min söta vän! ♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥