Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 5 januari 2014

Skapligt förbannad...







Före jul anordnade jag en tävling tillsammans med ForLife som samlar in pengar till Cancerfonden. Pengarna går oavkortat dit och samlas in genom att de deltar i olika event samt säljer armband och mobilskal i sin webb-shop.

Av 692 personer som var inne på bloggen och kikade så var det bara en person som tog sig tid att deltaga. DET GÖR MIG VERKLIGEN FÖRBANNAD OCH BESVIKEN!!! VAR FINNS ALLA GODA MEDMÄNNISKOR???

Målet med tävlingen var att ForLife skulle få fler som gillar på Facebook och att någon kanske beställde ett armband för 100 kronor och stöttade Cancerfonden.


Dagligen ser jag människor som lägger upp olika statusuppdateringar om att de känner eller har känt någon som har, har haft eller lämnat oss pga. cancer. Vad är personerna ute efter då? Att få uppmärksamhet? Att få en massa gillande och kommentarer? Jag förstår mig inte på detta riktigt,,,


Självklart är Titti som var med och tävlade nu ägare av ett mobilskal till en iPhone 5. Grattis! Mejla din adress eller skicka den på Facebook så kommer vinsten med posten.


Nu finns det ett skal kvar och ikväll tänker jag sätta ihop en tävling där man kan vinna detta plus att jag donerar en tavla värd 500:- och en Goodie Bag med ett hemligt innehåll värt 500:-!
Så kom igen nu! Ni kan följa ForLifes insamling på deras hemsida och stöd deras arbete och beställ ett vackert armband, bara för den goda sakens skull!!! Webbshopen hittar du här: http://www.forlife.nu/sv/butik.html

ÖNSKAR ER ALLA 
EN MYSIG
TRETTONDAGSAFTON!






1 kommentar:

  1. Hej
    ville kika in och tacka men samtidigt tråkigt att inte flera deltog i en verkligen bra tävling
    sprider gärna länken vidare så att fler hittar dit
    mvh Titti

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥