Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 11 februari 2014

Livet är INTE rättvist...

Snart har jag tagit mig igenom två dystra dagar fyllda med ångest och panikattacker. Verkar som det finns någon i världen som önskar mig all olycka. Snart vågar jag inte känna några varma äkta känslor för någon, för då "rycks" de ifrån mig.


Använder alla ångeststrategier jag kan och idag har det funkat att bita i en citronklyfta och suga ur den sura saften för att vilseleda alla hugg i bröstkorgen eller känslan av att inte få luft och kvävas. Det är så svårt att beskriva för någon som aldrig upplevt det och vet hur hemskt det kan vara...


Otroligt tacksam och glad är jag för min LYA 
och 
bättre hyresvärd kan man inte finna.

"OÄNDLIG KÄRLEK"


Glöm inte bort att visa er uppskattning till era hjärtan på fredag!

Jag är på butik HOUSING i Landskrona
några dagar framöver och visar mina tavlor
som är till försäljning.


STÄMMER BRA, HA HA!

HA EN FORTSATT BRA VECKA OCH GLÖM INTE
ATT DELA UT PUSSAR & KRAMAR PÅ FREDAG!



4 kommentarer:

  1. <3<3<3 stor kram och hoppas att du ska må bra nu för det är du värd <3<3<3

    Eva

    SvaraRadera
  2. Du får som altid et hjertavarmt virtuelt kram fra mig.
    Krammer <3 fra Ann
    schousnigel.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sänder en mjuk och go KRAM tillbaka! ♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥