Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 22 februari 2014

ROMANTIKEN FLÖDAR



SÅ VAR DET DAGS ATT STILLA ER NYFIKENHET...

DET VAR PÅ DEN HÄR PLATSEN VÅREN STRÖMMADE EMOT MIG!



ROMANTISKT ROSA

EN BLOMMA FÖR ALLA

FÖRTJUSANDE DEKORATIONSSKÅLAR FYLLDA MED KÄRLEK 

 VÄLDOFTANDE LJUS I HÄRLIGA FÄRGER


ÄR INTE DETTA ROMANTIK PÅ HÖGSTA NIVÅ?


HJÄRTAN ATT FYLLA MED KÄRLEK


STORA OCH YVIGT VACKRA HORTENSIOR I SKYLTFÖNSTRET


SPETSAR, VOLANGER & TRE ENKLA MEN SÅ UNDERBARA GERBERA
LYSER UPP OCH GER VÅRPIRR I KROPPEN

BLEV FÖRÄLSKAD I DET HÄNGANDE HJÄRTAT MED ETT HJÄRTA INUTI


 OCH EFTER LITE INSUPANDE AV VÅR SÅ VAR DET ÄNTLIGEN DAGS ATT FÅ KLÄMMA LITE...

TACK, KÄRA IRENA & CLAUDIA FÖR DEN FANTASTISKA VINSTEN!!!
DET STOD, SANNERLIGEN JEANETTE PÅ DEN KUDDEN...
ÄR SÅ HJÄRTLIGT GLAD OCH TACKSAM FÖR DEN PASSAR
SÅ BRA IN HOS MIG OCH GER EN TJUSIG TOUCH
I SOFFHÖRNAN I MITT TV-RUM.

 INNAN JAG TACKADE FÖR MIG KLICKADE MITT HJÄRTA ETT
EXTRA SLAG FÖR DESSA FANTASTISKA ROSOR.

ETT STORT TACK OCH JAG HOPPAS ATT ALLA LÄSARE GILLAR 
VÄRLDENS BLOMMOR PÅ FACEBOOK OCH ÄR MED I DERAS
GULLIGA & STÄNDIGT 
ÅTERKOMMANDE
TÄVLINGAR!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥