Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 10 mars 2014

Brainstorming

IRRAT RUNDOR HELA DAGEN OCH VERKLIGEN UTMANAT MIN SIMULTANKAPACITET.

EN STUND LYCKADES JAG TVÄTTA, DAMMSUGA, MÅLA EN TAVLA, FOTOGRAFERA, PUTSA ETT FÖNSTER SAMTIDIGT SOM JAG CHATTADE PÅ FACEBOOK OCH FICK BÅDE POSITIVA OCH NEGATIVA ÖVERRASKNINGAR...

TYDLIGEN HOPPAS JAG ALLTID PÅ FÖR MYCKET... OCH I MIN FÖRVIRRING TÄNKTE JAG HELT UTANFÖR RAMARNA, FUNDERADE PÅ VAR MIN VÄRDIGHET I LIVET TOG VÄGEN OCH ANVÄNDE FÄRGER SOM JAG ALDRIG BRUKAR GÖRA...

MEN ÄR NÖJD MED MIN TAVLA OCH GAV DEN BENÄMNINGEN: 

"ATT LEKA MED ELDEN I MITT ELLER DITT HJÄRTA"

ELLER KANSKE BARA "ELDIG KÄRLEK"?????

VAD TYCKER DU? KOM GÄRNA MED FÖRSLAG!!!!!!!

TAVLAN FINNS PÅ BUTIK HOUSING MED MIG IMORGON!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥