Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 3 mars 2014

En engelsk utmaning

Deltar i en fotoutmaning på Facebook som är superkul. Man får ett givet tema varje dag och fotot ska vara nytaget.

Här är mina bidrag den 2:e och 3:e mars:

EMULATE FAVORITE ARTIST

MARCH 02


Has photographed a painting that I have painted 

called "Pink Dawn". It shows when the sun raise an 

early morning in my hometown in Sweden.

 Inspired by Claude Monet's painting 

Londres, le Parlement, trouée de soleil dans le

 Brouillard 

(London Assembly Building. Sunlight in the Fog), 

1904.


OLD

MARCH O3


Love this old wooden box 

that I use as a small table 

in my living room.


Nästan lika roligt som att måla 

och jag älskar alla kreativa 

utmaningar i livet!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥