Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 17 mars 2014

FÖR DET ÄR MÅNDAG MORGON



OCH I HUVUDET GÄR DET RUNT...

VÄLLT UT FYRA MUGGAR KAFFE INNAN KLOCKAN 11!!!!!!!!!

TROR JAG SKI#ER I DENNA MÅNDAGEN NU OCH VÄNTAR PÅ DEN SOM KOMMER NÄSTA VECKA.

VÄRRE ÄN IDAG KAN DEN INTE BLI.

TUR ATT MAN ÄR EN HALVNORMAL KVINNA OCH LITE DUM MEN INTELIIGENT...

FÖR,,,

IT TAKES A FOOL TO REMAINE
SANE

REGNDROPPAR PÅ MITT FÖNSTER

ÄR GLAD OM JAG ÖVERLEVER DETTA PSYKISKA TILLSTÅND OCH FÅR KÄMPA SOM F#N FÖR DET. MEN DEN HYCKLERSKANDE KVINNA SOM TOG MIN PLATS OCH FÖRSÖKTE MED MITT LIV ÄR KÄLLAN TILL MITT DRIV OCH MIN ENVISHET.

FÖR JAG VET ATT EN DAG NÄR KARMAN SLÅR TILLBAKS MOT HENNE DÅ SKA JAG STÅ MED ARMARNA I KORS I BAKGRUNDEN OCH SE PÅ...

FÄLLS EN, FALLER TVÅ!

NU SKA JAG BLICKA FRAMÅT EMOT NÄSTA MÅNDAG OCH MÅLA MINA TAVLOR FÖR DÅ ÄR DET HELT OKEJ ATT KLADDA OCH SPILLA SOM MAN VILL...



2 kommentarer:

  1. Hoppas resten av måndagen, blir bättre..:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK & ÖNSKAR DIG EN HÄRLIG MÅNDAG, FINA SUSANNE!♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥