Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 5 mars 2014

Klok tös & påg

Om man är tyst för länge, så vissnar tungan, sa Pippi Långstrump!

Men det är inte helt fel att ibland vara eftertänksam innan man säger något och ibland är det inte heller fel att låta tungan blomma och våga säga det som andra tänker.


Men nu låter jag andra dela med sig av kloka budskap, som i alla fall jag har nytta av och begrundar, samt försöker att efterleva så gott jag kan. En del får mig också att skratta och förstå att varje dag bör man lära sig något nytt.

Tänk bara att nu vet vi varför jorden är rund, ha ha ha...









2 kommentarer:

  1. Katarina Fmars 05, 2014

    Denna är också bra:
    "Varje dag ovan jord är en bra dag!"

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥