Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 2 mars 2014

KUL NÄR NÅGON ÅTERKOMMER

VISST ÄR DET KUL ATT MÄNNISKOR GILLAR MIN KONST OCH JAG TAR TACKSAMT EMOT ALLA UPPDRAG MED HJÄRTLIG GLÄDJE.

SEDAN EN TID TILLBAKA HAR JAG SKICKAT MÅNGA TAVLOR INOM SVERIGE OCH DÄRFÖR KÄNNS DET EXTRA KUL ATT JAG NU OCKSÅ FÅR FLER OCH FLER KÖPARE I LANDSKRONA, DÄR JAG BOR.

DEN HÄR VECKAN HAR JAG SÅLT TRE TAVLOR. EN KVINNA BLEV FÖRÄLSKAD I TVÅ STYCKEN SOM HON VILLE HA I SITT SOVRUM OCH KVINNAN GJORDE DIREKT ETT SPONTANT KÖP.

ÄNNU "KULIGARE" ÄR DET NÄR KUNDER I MIN HEMSTAD ÅTERKOMMER. IGÅR LÄMNADE DEN HÄR TAVLAN MIG:


OCH FLYTTADE HEM TILL ANNIKA SANDBERG SOM BLAND ANNAT ÄR EN OERHÖRT DUKTIG NAGELSKULTPTRIS.

HOPPAS ATT TAVLAN KOMMER ATT SPRIDA GLÄDJE I DITT HEM OCH JAG MÅSTE BARA LÅNA EN AV DINA BILDER OCH VISA VILKA FINA NAGLAR MAN KAN FÅ HOS DIG:

ANNIKAS MOBILNUMMER FINNER NI PÅ HENNES
FACEBOOK-SIDA/ LÄNKEN OVAN!

SÅ VACKRA VÅRNAGLAR
OCH ROSA MED BLING KAN ALDRIG BLI FEL...

HA EN LUGN & SKÖN SÖNDAG!

SJÄLV SKA JAG SE OM JAG KAN BINDA FAST MIG VID DAMMSUGAREN EN STUND
ISTÄLLET FÖR ATT RYMMA IVÄG TILL MITT STAFFLI OCH MÅLA.


FÖRSTA INKÖPET AV ANNIKA.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥