Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 21 mars 2014

MINGELKVÄLL

IGÅR VAR DET INVIGNING PÅ AUDIO VIDEO/STJÄRNURMAKARNA HEMMA I MITT FINA LANDSKRONA. BUTIKSDELEN MED KLOCKOR HADE GJORTS OM HELT OCH VAR SÅ FRÄSCH OCH LJUS. BUBBEL, BLOMMOR, SNITTAR, SMÖRGÅSTÅRTA OCH TREVLIGT SÄLLSKAP FÖRGYLLDE KVÄLLEN. TACKAR SÅ HJÄRTLIGT FÖR INBJUDAN OCH EN MYSIG KVÄLL!


FICK SYN PÅ EN OTROLIGT VACKER GAMMAL KAKELUGN





BÅDE PERSONAL & GÄSTER BJÖD PÅ SIG SJÄLV.


SÅ JAG PASSADE PÅ ATT FÖRGYLLA MIN TILLVARO MED 
KLOCKAN I ROSÉGULD, MED BLING SÅ KLART.
 SÅ JAG KAN MATCHA MINA VACKRA
SMYCKEN FRÅN EDBLAD, SOM JAG FICK I JULKLAPP AV
MIN FINA SON & HANS VACKRA SAMBO.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥