Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 9 mars 2014

PYSSLAR & PLANERAR


Mycket som strålar i min lilla LYA idag.

 Ser ut som om de tända ljusen sprider el till TV:n 

och 

datorn.... 

Hihi! 

Schysst med lägre elräkning för då blir det 

kanske en tur till Side / Turkiet i sommar med mina 

goa vänner!

Det stora ljuset doftar som nybryggt kaffe

och 

det lilla är ett gammalt doftljus 

SOM LUKTAR ROS

inköpt på Ullared under den förra

delen av mitt liv...

så jag myser, njuter & pysslar

denna härliga andra VÅRDAG!

NYSKYLTAT  AV LINDA PÅ HOUSING

VÅRFINA FÄRGER PÅ TAVLOR OCH MÖBLER
VILKET UNDERBART HANTVERK





ÖNSKAR ER EN UNDERBAR NY VECKA

OCH 

JAG, SAMT MINA TAVLOR

FINNS PÅ 

HOUSING

EVENTUELLT PÅ TISDAG DEN 11/3

MEN HELT KLART

ONSDAG 12/3

&

FREDAG 14/3

&
KANSKE PÅ LÖRDAGEN...
VI FÅR SE VAD LIVET 
ERBJUDER...




 !

VÄLKOMNA! 

KRAM!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥