Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 19 mars 2014

Sugen på sommar

Tog en runda i Lindex webbshop och kollade ut lite som jag kan tänka mig till en solig eller regnig sommar. Självklart handlar jag i min lokala butik i Landskrona men finns inte det jag önskar där så handlar jag gärna på webbshopen och hämtar varorna i min Lindexbutik på hemmaplan.

Spetsshorts med brodyrkant

Underbart romantiska.


Passar bra att gå och heja
på Landskrona BOIS i!


Underbara slim boyfriend byxa
edited by Kate Hudson.

Kommer snart in i butik.


Klänning med tassels!
Wow!


Bohemisk härlig cardigan.


Nostalgi
Samma mode kommer och går...
En topp som jag har för mig
att vi kallade för båttröja
när jag var ung, men det
var ju några veckor sen, haha...

Nu ska jag låta mig inspireras en stund till
och önskar er en skön tisdag!









5 kommentarer:

  1. Linda....mars 19, 2014

    Åh, detta skulle jag kunna önska mig i födelsedagspresent :) så snygg regnjacka :)

    SvaraRadera
  2. Jäätefina! Ha det så gott.

    SvaraRadera
  3. Gillade med regnkappan..:)
    sv: ang lampan kan jag inte köpa den just nu. Bor för trångt. Bor i en liten etta.. Ev flytt till årskiftet!
    Men visa gärna när och vad du har till försäljning...

    SvaraRadera
  4. Kom på en sak. Ska vi göra länkbyte? Har läsare som är intresserade av inredning. Kan vara bra med tanke på dina prylar?

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥