Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 10 april 2014

Extraslag



Vaknade mitt i natten och tänkte på någon som får mitt hjärta att flippa totalt. Snart.. Snart... Fågelkvittrandet, som var så underligt vårlikt, hjälpte till att få mig att vara klarvaken och alert. Mycket tid till att fundera över mitt liv som innehåller precis alldeles mycket, men samtidigt alldeles för lite... Låter kanske knäppt men det är JAG och mina tankar. Och fråga mig för jag vet att livet är inte alltid som det verkar vara men man kan alltid hoppas på kärlek från de som vill och känner detsamma!

Har haft en lugn och skön period och människor på "stan" har lämnat mig ifred, efter inlägget som tog fyr i helsicke och kanske beror det på att vädret har varit kasst och jag har dolt mitt ansikte under jackans huva eller så börjar jag återigen att bemötas respektfullt... 

Funderat & Vänt & Vridit mina tankar för att fatta ett för mig dystert beslut, att lägga ner bloggen helt.

Men, fortfarande finns det lite "fighting spirit" kvar i Mrs.Jeanette och eftersom att jag är otroligt envis kommer jag att blogga upp över mitt mål som är miljonen sidvisningar och fullständigt strunta i vem som följer min blogg av nyfikenhet eller för att de bryr sig och bara köra på och vara tacksam för att de sistnämnda finns...

HA EN HÄRLIG TORSDAG MED GOTT OM MYS OCH SANN GLÄDJE
FÖR DET TÄNKER JAG HA, MINSANN!!!




2 kommentarer:

  1. Neeeej du får inte lägga ner bloggen, kommer att sakna dej och bloggen jättemycket precis som många andra. Det är ju inte för intet du snart haft en miljon sidvisningar. Men som dom säger, man ska lägga av när man är på topp. Men ändå hoppas jag att bloggen får leva kvar efter miljonen!! Hoppas du hinner ändra dej innan det slår om till miljonen <3.

    Ha en underbar torsdag och underbar helg och fånga dagen!

    Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥