Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 8 april 2014

Här sker det under

in under, hos Härliga Under i Landskrona.



Tack så hjärtligt för min fina vinst från Anita active sports bra! Är verkligen nöjd med den och glad för att vinna en så bra tränings-bh nu när mitt innehåll in under har minskat avsevärt. Perfekt passform och speciellt utprovad och beställd av den underbara personalen i butiken.





Ska alltid prova när jag är där för jag skulle vilja bo i deras fantastiskt mysiga provrum...


Älskar också min fina väska från Hinza som börjades att tillverkas på 1950-talet. En svensk klassiker, precis som jag, haha!


Fantastisk i rosa med svarta handtag som finns i flera olika färger i butiken.
Perfekta badväskan också. Tål verkligen sand & blöta badlakan!

GLÖM INTE BORT VIKTEN AV ATT HANDLA LOKALT! 

2 kommentarer:

  1. Åh vilka mysiga provrum och grattis till vinsten !

    SvaraRadera
  2. Tack, Gunilla! Fina för en rosaälskare. Så kvinnliga! Kram ♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥