Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 16 april 2014

Nytt perspektiv

Många människor vill att jag ska förändra mig och bli mer openminded i mitt perspektiv på kärlek, dejting och romanser. Men det är svårt att lära gamla hundar att sitta och jag tror fortfarande på äkta & evig kärlek.

Men under gårdagen försökte jag vara mer öppen och se på vardagen ur ett annat perspektiv då det var dagens utmaning i min fotoklubb.

Jag drack en halv kopp kaffe liggandes istället för sittande och fortfarande med två bitar socker. Jag kan ju inte förnya mig totalt på en enda gång.




Väl hemkommen och mysandes i soffan tände jag ett ljus för någon som miste sitt liv igår och som stod mig nära under en tid.


Sorgligt när en ung människas låga brinner ut...


Hade önskat att denna fina människa fick stanna i min närhet längre
och
livets ljus kunde brinna längre
 OCH ATT MAN FICK YTTERLIGARE EN CHANS ATT LÅTA DET 
BRINNA I ANDRA ÄNDEN...

Men tydligen 

är 

LIVET SOM LIVET ÄR OCH INTE ALLTID SOM MAN ÖNSKAR.

VAR RÄDDA OM VARANDRA


KRAM!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥