Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 27 april 2014

ROYAL DESIGN

Var på en trevlig kundkväll på Royal Design i Landskrona. Temat var danskt och det gavs 20% på alla varor av danska designers. Sen bjöds det på röda pölser, ostbricka, godis och kaffe med kakor.
Till sist men absolut inte minst fick man värsta fina Goodiebagen:


Armband från Pilgrim.

En fantastisk kniv.

Grytunderlägg från Eva Solo

Chokladformar

En supersnygg burk med godis som jag stoppade i mig direkt, hihi,
så nu är den påfylld med nya favoriter.

TACK TILL PERSONALEN FÖR EN DUNDERKOSELIG KVÄLL!

GÖR SOM JAG, FÖRSÖK ATT STÖDJA VÅRA LOKALA BUTIKER
I FÖRSTA HAND.

HA EN SKÖN SÖNDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥