Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 17 maj 2014

AW på Pumphuset


Tack för en oförglömlig kväll mina kära, småförvirrade, 
haha, 
och trevliga Stud.kompisar från universitetet.

Lika mysigt att hänga med er som för fjorton år sedan.

Alla såg självklart lika unga ut, men vi var verkligen 5 lärare med vissa minnessvårigheter.

Men efter god mat och dryck tyckte jag att våra hjärnor klarnade
och många minnen från den gamla goda tiden föll på plats.

Alltid lika mysigt att njuta av en gudomlig buffé, 
tusen
goda skratt
och den vackra solnedgången.

Detta var väl värt att göra till en tradition.

Tack
Johan, Ingrid, Lotta & Anette!




4 kommentarer:

  1. Så mysigt .....
    Ha en skön Söndag!

    SvaraRadera
  2. Låter som en väldigt bra lördag :)
    Underbar bild!
    Önskar dig en bra söndageftermiddag (med eller utan regn, hos oss ösregnar det)
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda! Där är så vackert! Detsamma sköna du! Kram ♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥