Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 9 maj 2014

GALET KÄR

SÅG EN VACKER KRUKA PÅ ETT POOLDÄCK, HEMMA HOS EN AV MINA BÄSTA VÄNINNOR. DEN VAR SÅ GALET ROSA OCH TILLTALADE MIG TILL FULLO DÅ MINA TANKAR FOR TILL GREKLAND ELLER TURKIET, DÄR FÖNSTER OCH DÖRRAR OFTA ÄR MÅLADE I DESSA FÄRGER. 

GISSA OM JAG BLEV GLAD DÅ HON HELT SPONTANT FRÅGADE OM JAG VILLE HA DEN. HEMSKJUTSAD AV HENNES MAKE OCH INBUREN PÅ MIN BAKGÅRD STORMTRIVS DEN REDAN HOS MIG. 


SÅ NU NÄR VI INLETT ETT MYSIGT FÖRHÅLLANDE
SKA JAG BARA FINURLA UT
VILKA BLOMMOR JAG SKA HA
OCH 
SEN ÖVERÖSA DEN 
MED
VATTEN OCH KÄRLEK.

TACK, MIN KÄRA VÄN.
CHRISTINA NYBORG!



HA EN HÄRLIG HELG
OCH
VAR RÄDDA OM VARANDRA!


2 kommentarer:

  1. Vilken läcker kruka! Extra läcker i och med att den är rosa ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den! Blev så glad! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥