Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 11 maj 2014

Njut av söndagen!

Tänker fortsätta att träna på att koncentrera mig på min bok som innehåller en hel del som sätter fart på känslorna,,, haha. Men det är fruktansvärt obehagligt att förvandlas från en bokmal till en som måste läsa en sida i taget. läsa om sidan före och acceptera att jag inte har en aning om vad som hänt tidigare. Men det finns alltid något positivt i allt och jag njuter för stunden av varje bokstav, ord och mening som flödar in i min hjärna. Tänk vad en depression och andra psykiska problem, kan ställa till det!

Inköpt på Adlibris.

Två små maskiner tvätt är det enda jag ska sköta idag. Rester har jag sedan igår och slipper laga mat igen. Väldigt tråkigt att laga till en person, därför njuter jag av maten som finns redo i kastrullerna.

Om vädret tillåter det ska jag plantera Aloe Vera som jag fick av min väninna Anne-lie. Så vacker är den. Ännu en mysig grej att fixa med och sen har jag ju en tavla som jag börjat på. Vi får se om andan faller på.

HA EN SKÖN SÖNDAG

DAGENS VISDOMSORD FRÅN FACEBOOK



2 kommentarer:

  1. Å, de där böckerna i grå nyanser har jag lånat av min syster men ännu inte börjat läsa. Du måste berätta vad du tycker om dem :)
    Bra visdomsord som man ska till sig <3
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Det lovar jag, fina du! Kram ♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥